2009年7月8日水曜日

BILA MUSIM PANAS....ADER LA MAKHLUK NI!!!!!


ni ulat bulu yg dok b'tenggek kat dahan blkg umah....setiap kali musim panas wujud la binatang ni(yer ker binatang?????)dah la byk aku tgk pun seriau wooooo...

kemarin ader org dtg sembur racun...tp pg td aku tgk ader lg dok b'senang lenang kat dahan pokok....kl dok kat kg ni dah lama aku suruh org tebang pokok ni...buat menyusahkan jer!!

kl mcm thn lps nk dkt winter baru binatang ni xwujud...tahu pun sejuk,bila time panas2 ni syok pulak dok b' jemur kat situ.

3 件のコメント:

yginsaf4 さんのコメント...

seriau kannns.. ehehe

blogresipi さんのコメント...

Time summer macam2 binatang keluar yer... geli plak tgk ulat neh. hehe :)

kakchik さんのコメント...

meremang bulu roma kakchik. iiii memang kakchik paling geli tengok beluncas ni.