2009年3月20日金曜日

MAJLIS GRADUASI......ANIQ!!!




aku nak crita kisah sedih....

sedih ooo kemarin...xabis2 aku duk lap mata,lap hidung sepanjang duk kat Souai Youchien(skolah aniq)patut la dr mula majlis lg aku duk tgk mak2 budak ni masing2 duk pegang saputangan...aku jer duk teraba2 tisu dlm h.bag. Mmg diorg dah target nk buat drama sedih kat situ...aku pun sbnrnyer duk tahan jugak xnak sedih tp xbleh arrr sbb bila teringat balik time aniq mula2 masuk youchien pd 1 sept 2006...dan rasa sekejap jer dah abis...tu pun aniq t'lewat 6 bln dr budak2 lain.

lgpun x lama lg kami dh nk blk msia...xder peluang dah nak dtg souai youchien lg...tu yg aku sedih sgt!!!uuuwaaaaaaa.....

masa mula2 masuk skolah,aku & en.hb kesian sgt kat dia sbb mcm kecik lg nak hantar dia ke skolah tambhn pulak tiap2 pg dia meraung malas bangun pagi...yer larr masa tu umur dia 3thn 7bln...mcm2 alasan laa dia bg...yg plg aku sedih dia kata dia xder kwn sbb dia xpandai cakap jepun....sedih kan??
hukhukhukhuk!!!

tp bila aku pikir2 & discuss dgn en.hb...kami nak teruskan jugak hantar dia ke skolah....tp kl dia tension sgt kt jgn paksa...tgk dulu mcmner.

bila masuk thn 2007...baru la dia ok skit....dgn sokongan guru kelas & guru besar aniq happy sgt g skolah....masa tu,dia dh bleh b'komunikasi dgn cikgu & rakan sekelas....aku rasa lega sgt2...sampai la skrg ni dah terror cakap nihongo,dan dia slalu ketawakn aku sbb aku xreti2 pun nk cakap dgn dia..aku la pulak tension!!!!!

0 件のコメント: