2008年11月10日月曜日

aniq nyer bento...



ari ni aniq kena bwk bento lg kat skolah...sempat pulak tuh aku duk snap sana sini wlpn pagi2 ni kalut sokmo. Maner x kalutnyer sibuk dgn baby yg asal jer buka mata mesti mintak mknn. Bila siap masak sgl aku kena letak dia kat baby chair dan bg la aper2 mknn pun....sambil aniq & baby makan sempat la aku letak segala benda tu kat bento aniq....pastu,cepat2 aku snap gambar.

aku buat simple jer...sosej roll,ebi fried(yg ni xleh tggl,sbb suka t'amatttt),kara age,mikan &gohan...aku pun mkn sosej roll jer utk b.fast pg ni.

4 件のコメント:

Yani さんのコメント...

tengo bento tu teringat pula zaman wat bento dedulu

are さんのコメント...

hahaahah...
ni bento versi entah aper2...main sumbat jer!!!

hana さんのコメント...

anak hana tk suka btol klu wat bento cenggini..dia tk nak makan..cukup la satu or dua jenis jek..kdg penat mak dia nih reka itu ini, tp sedey! dia tk suker pon! heeee..selera dia tk mcm budak2 jepon..letak buah pon mau dia marah mak dia nape letak buah! huhuuuuu.. ader ker?? mmg dia tk suka buah pon.. cerewet skit anakanda yg sorang ni bab makan!

are さんのコメント...

hana
oo..yer ker..kalu gtu senang la kerja mak dia.