2009年8月15日土曜日

HANABI 2009





bila makin hampir nak blk mesia,maka jd makin xder masa nak duk b'tapa dpn pc...tu la org kata masa mencemburuiku,hehehe...ader2 jer aktvt yg nk buat. Kalu dh blk mesia agak2nyer ader lg ker masa nk duk lama2 sambil jln2 ke blog rakan2...harap2nyer sempat lg la nk update wlpn x sekerap duk kat nihon.

2,3ari ni xsempat nak mengetest resepi2 baru....sbb masak pun menu simple jer,tp tekak ni dh terasa nk makan kek...hehehe,bila nk buat tu????

ari khamis sempat b'hanabi & b'sesa2k dgn org2 jepun kat takamatsu....mula tu malas nk pegi sbb thn lps pun dh menyibuk dgn org ramai...tp bila ingt ni yg terakhir nak b'hanabi maka pegi la jugak...

2 件のコメント:

blogresipi さんのコメント...

Akak bila nak balik msia? back for good lah nanti ek?

are さんのコメント...

bln 9 nnti..lg sebln dah.
rasa xsabar2 dah nk blk..hihihii!!