2009年6月11日木曜日

NAK BUKAK KEDAI RUNCIT......



hahahhahaah...tajuk bukan main gempakkkk lg,aku nk bukak kedai runcit kat jepun ni...susah sgt nak dptkan stok brg2 mesia...ni brg2 yg aku mintak MIL aku hantar bln lps,dan selamat sampai ke sini pg td....sebulan naik kapal ngko!!!tp ada lg brg yg t'lupa nk pos,nnti aku tunjuk brg BERHARGA ituuu....
hahahaha!!!!t'pksa MIL ku pos 2kali brg2 tu...

dan masa aku call kakak aku 2,3ari lps dia pun ader bgtau nak pos brg2 kat aku...aku cuma ckp nk teh boh jer sbb lama dah xminum,sbb kat sini xder teh boh...yg ader lipton,dan mcm2 jenis teh b'perisa tu...aku dah boring minum yg tu....sajer nak ngengada sbb yg ni mgkin bungkusan t'akhir dah utk aku...lps ni aku nk kemas sgl jenis brg utk masuk kontena pulak...xabis2 dgn kemas brg,pdhal xbyk pun!!!

tgk la aksi anak2ku bila sampai brg dr mesia....kakakaka!!!

1 件のコメント:

blogresipi さんのコメント...

Bestnye dapat stok makanan mcm tue... sebulan pun sebulan la tunggu,janji smpai kan... kite nak mintak pos makanan kat Finland ni tak bleh plak.huhu