2008年10月31日金曜日

bento


dr sehari ke sehari aku duk tangguh2 nak letak en3 bento yg aku buat utk aniq...kali ni harapnyer aku akan teruskan en3 bento ni...bkn ari2 pun aku buat bento utk aniq b'gantung pd menu yg pihak skolah bagi..aku ikut menu yg d sediakan oleh pihak skoloh. Kalau menu yg bleh mkn aku x payah la buat utk ari tu...tp jarang sgt la..mgkin dlm sekali@dua kali jer dlm seminggu.

ari ni menu yasai meshi gohan,kabocha korokke,ebi fried,syoyu dofu...susu. MUla tu aku ingat x payah la buat bento ari ni..tp smlm aniq bagitau kat aku yasai meshi gohan x boleh mkn sbb ada daging...ye ker???sbb bila aku check kat tenet..xder pula letak daging...tp bila aniq cakap mcm tu,aku kena la buat bento nampaknyer....oklaaaa,no problem sbb aku buat simple jer...xkan la aku nak bekalkan nasik jer kan...jd,aku pun goreng jer la ebi 2 ekor...siap la bento utk ari ni...kalu ader aper2 yg boleh d makan..cikgu dia akan bg laa..tu pun ari2 aku duk pesan aper yg boleh/aper yg x boleh makan...

tension aku rasa aniq duk pikir......

0 件のコメント: